Tuesday, February 16, 2010

Kemana Menghilang Restoran Mak Mah Tomyam?



Selasa, 16 Februari 2010. Warga Jengka sememangnya biasa dengan Restoran Mak Mah Tomyam yang mempunyai rangkaian perniagaan makanan yang istimewa. Namun kini mereka tertanya-tanya kemanakah menghilangnya rangkaian perniagaan makanan Mak Mah Tomyam ini.

Ramai masih tertanya-tanya malahan ramai juga yang berspekulasi dengan wujudnya KFC di Bandar Jengka telah mengganggu gugat perniagaan Mak Mah Tomyam. Adakah ini benar?
Biarlah pertanyaan mereka tinggal dengan persoalan.

Kebenaran yang terserlah adalah Warga Jengka kini kehilangan tempat untuk merehatkan minda dengan santapan istimewa di sebelah siang dimana kebanyakan perniagaan makanan hanya tertumpu pada waktu malam sahaja.



Namun kini penulis mendapat maklumat bahawa Mak Mah Tomyam telah membuka perniagaannya di kawasan yang lebih hebat iaitu di Subang Station, berhampiran dengan Petronas Kampung Melayu Subang KL.

Kepada Warga Jengka yang kebetulan ke KL atau yang sememangnya telah menetap di KL bolehlah ke Subang Station untuk menjamu selera di sana. Buat Mak Mah Sekalung Tahniah diucapkan dengan wujudnya Subang Station di Kota Metropolintan, ini juga menunjukkan Warga Jengka juga berdaya saing, tidak hanya di tempat sendiri tetapi mungkin di tempat lain.

No comments:

Post a Comment

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts with Thumbnails